Media Release

Beograd, 23.12.2020

Mere Roche doo u toku epidemije

mere

Pored toga što su nam proglašenjem epidemije promenjeni način života i navike, jedan od glavnih izazova za Roche d.o.o. je bio i kako nastaviti sa uspešnim poslovanjem u jednom novom radnom okruženju. Prioritet postaje kontinuirano i konstantno održavanje visokog nivoa kako fizičkog, tako i psihičkog zdravlja svojih zaposlenih.

Kao društveno odgovorna kompanija, Roche d.o.o., od početka pandemije preduzima sve neophodne mere za zaštitu zaposlenih kao i očuvanje kontinuiteta svih poslovnih aktivnosti.

Već od prve nedelje marta, preduzeli smo sledeće:

  • Obezbedili neophodna zaštitna sredstva za zaposlene (maske, rukavice, sredstva za dezinfekciju, prečišćivače vazduha za kancelariju i magacin). Takođe, za zaposlene koji zbog prirode posla češće borave van kancelarije, obezbeđeni su putni kompleti u kojima se nalaze navedena sredstva zaštite.
  • Uspostavili neophodne mere u skladu sa Roche Pandemijskim Planom i Business Continuity Planom i lokalnom regulativom. Tim koji je zadužen za rukovođenje kriznom situacijom unutar Roche d.o.o. se sastaje regularno kako bi u skladu sa trenutnom epidemiološkom situacijom doneo odluke o načinu poslovanja tokom ovog perioda.
  • Uspostavili redovnu komunikaciju sa zaposlenima putem Town Hall-a (Virtuelnog sastanka) i SHE (Safety, Health and Environment) Info Cornera kako bi uvek bili u potpunosti o svemu obavešteni. Kolege ovim putem uvek dobijaju najažurnije informacije koje se tiču trenutnog poslovanja, eventualne promene u načinu rada ili druge bitne informacije.
  • Davali preporuke zaposlenima o tome kako da se na najbolji način oraganizuju za rad od kuće. Odlazak u kancelariju podrazumeva poštovanje svih neophodnih mera opreza, kao i ažurno upisivanje dolaska u tabele za evidentiranje boravka u kancelariji.
  • Osmislili i organizovali bezkontaktnu isporuku robe, takođe i prijem robe kako bi kolege u magacinu bile zaštićene. Takođe obezbedili vozila za sve zaposlene u magacinu kako ne bi koristili javni prevoz.
  • Organizovali psihološku podršku zaposlenima u okviru aktivnosti prema K1, Annex 5 a putem online radionica. Zaposleni u Roche d.o.o. su ovim putem imali prilike da tokom ovog perioda potraže stručnu i pomoć ukoliko im je bila potrebna.
  • U skladu sa lokalnom pandemijskom situacijom, zaposleni se pravovremeno obaveštavaju o tome da li je bezbedno organizovati sastanke, broju dozvoljenih učesnika i slično. Svake nedelje ova odluka se revidira i komunicira zaposlenima jer bezbednost kako kolega tako i eksternih partnera u ovim uslovima preuzima primat.
  • Zaposlenima je omogućeno testiranje prema potrebi kao i testiranje na ukupna Covid19 antitela.
  • Roditeljima sa školskom decom je omogućeno usklađivanje obaveza kako bi organizovali odvođenje i dovođenje dece iz škole i vrtića.
  • Apelujemo na zaposlene da poštuju saobraćajne propise i misle na svoju bezbednost u vožnji.

Nastavljamo dalje prema uspostavljenom sistemu kako bismo zaposlenima obezbedili uslove za maksimalnu sigurnost i neometan rad. Pored vođenja brige o zaposlenima, Roche d.o.o. ima i moralnu odgovornost prema svom okruženju, stoga sve odluke koje se donose, donose se kako bi uz što manje rizika kompanija mogla neometano da nastavlja sa svojom misijom a to je da svi pacijenti u Srbiji imaju iste uslove lečenja kao i stanovnici Evropske Unije.