Branko Kaitović, Product Manager

 

Kako ste došli u Roche, kako je tekao vaš razvojni put?

Prvi susret sa Roche-om sam imao u martu 2016. godine na projektu Case Study Show u organizaciji FON-a. Zadatak našeg tima je bio osmišljavanje digitalne platforme namenjene studentima biomedicinskih usmerenja sa ciljem podizanja svesti i znanja o onkologiji. Rezultat ovog projekta je ideja o B.cell platformi (www.bcell.rs) sa kojom smo osvojili prvo mesto na tom takmičenju, a koju smo kroz tromesečnu praksu u Roche-u pretočili u realnost. Po završetku prakse sam na svoju veliku radost i zvanično započeo putovanje kroz Roche. Počeo sam kao "Sales representative", zatim kao "Customer Value Specialist", a potom sam u okviru sektora Strategije proizvoda radio kao "Product Specialist" dok sam trenutno zaposlen u okviru istog sektora kao "Product manager" u oblasti multiple skleroze i neuromijelitis optika spektra bolesti. Učestvovao sam i na raznim projektima vezanim za digital, biznis analitiku i razvoj. Da sve može da se postigne uz dobru organizaciju, pokazuje to da u slobodno vreme igram tenis i branim u lokalnom fudbalskom klubu FK Mladost Brezjak, selu pokraj Loznice u kome sam odrastao. Iz hobija se, zajedno sa ocem, bavim proizvodnjom suhomesnatih proizvoda za porodicu. Od nedavno sam svoju ljubav prema prirodi formalizovao članstvom u lovačkom udruženju. Takođe sam i student treće godine doktorskih studija medicinske farmakologije na Medicinskom fakultetu u Beogradu. 

 

Koja je ključna poruka?

Važno je da ljudskost stavimo ispred svega! Svaki dan naučimo jednu novu stvar, pomozimo, podelimo, dajmo dobar primer i uvek ćemo ići napred, i u poslu, i u životu!

Kaitovic Narodnovic Dejanovic

Na koji način Vaša pozicija doprinosi zdravstvenom sistemu?

Razumevanjem bolesti, uticaja na pacijente i njihovih potreba, načina na koji se lekari bore kao i kompletnog zdravstvenog sistema, korak smo bliže cilju da pacijent dobije pravu terapiju u pravo vreme. Razvojem digitalnih alata smo uspeli da pojednostavimo i ubrzamo protok stručnih informacija, i da na ovaj način pomognemo da zdravstveni sistem u svakom trenutku ima pristup relevantnim i korisnim informacijama. Naša kompanija se trudi da kroz strateško pozicioniranje ponudi rešenja u vidu terapija, servisa, alata za što kvalitetnije lečenje pacijenata. 

 

Na koji način Roche doprinosi vašem karijernom razvoju? Koje su to Roche vrednosti pomogle Vašem napredovanju?

Kada sam prvi put ušao u kancelariju Roche-a osetio sam nalet pozitivne energije. S početka sam mislio da je to samo prvi utisak, zamagljem poletom, koji svako ima prvog radnog dana. Pogrešio sam! 5 godina kasnije i dalje osećam tu energiju, i dalje srećem nasmejana lica, prijatelje koji su spremni da pomognu u svakom trenutku, ljude sa kojima imam bezbroj tema. Pored toga, briga o zaposlenima je nešto čime se posebno možemo pohvaliti. I ono što je takođe jako važno, atmosfera u kojoj se razvijate. Možete biti šta god želite, ukoliko imate želju da učite i razvijate se. Možete biti potpuno slobodni sa idejama i uvek ćete imati nekoga da vas sasluša, usmeri, podrži. Bez imalo preterivanja, čast je i zadovoljstvo raditi i razvijati se u ovakvom okruženju. 

Kaitovic Office

Opišite jednu od 3 Roche korporativnih vrednosti (integritet, hrabrost, strast) koja vas najviše opisuje, povezuje sa poslom i sl. Šta za Vas predstavlja ta vrednost (osobina)?

Definitivno strast! Kada volite to što radite i kada u to unesete svoj lični pečat, strast, to čini posao ne lakim, već lepim. Ishodi rada će biti oplemenjeni, nećete se nikada susresti sa problemom već sa izazovom, i uživaćete u pronalaženju novih ideja i rešenja. Strast je za mene unutrašnje gorivo koje koje mi daje snagu da svaki dan naučim nešto novo, da posao pretvorim u uživanje i da nema izazova koji je nerešiv! Svako u sebi treba i može da nađe strast i unutrašnju motivaciju, jer to je ono što će vam pokazati kako da volite to što radite i da zbog tog vi zapravo nikada ni nećete raditi jer će posao za vas biti uživanje.